Kirsthi

2011-04-07 @ 15:32:43
Jo, snackade med Isabelle nyss och hon är på klinik med Kirsthi nu. Dom hade vart där sedan kl 8 imorse så något skumt måste det vara med Kirsthi:(
Hoppas att det går bra iaf! Idag så hade vi idrott och det var ASKUL! Mer om det sedan. Ni ska få bilder från igår och förhoppningsvis fr idag, för idag ska jag hoppa :D Och typ nu ska jag äta så vi kan åka till stallet. Jaa, vad säger ni tidig kvällsmat!
Och vet ni vad!
Min hemlighet. Jag ska på läger på karlshem iår. Nio dagar och jag ska rida nelly. Vi lämnar tbx henne 2 dagar innan (ev tidigare) jag åker på läger. Sen ska jag vara på karlshem helt själv (alltså med en massa jag inte känner) och så ska jag vara där i nio dagar. Hoppas att jag får några nya vänner!

Postat av: Karro :)

Jättemysig blogg! Men jag tycker att ni ska lägga upp mer bilder, hiss och diss, hot or not osv. Skulle bli mer intressant läsning då :)



Kram

2011-04-07 @ 21:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback