Karin kommer

2011-04-22 @ 11:02:42
Tjeenare! Idag så kommer min gudmor Karin och hälsar på, eller hon kommer till stallet och hälsar på. Hon är så liten och nätt och är duktig på och rida så hon ska få rida på Nelly  :)
Karin bor på Lidingö och därför så träffas vi inte så himla ofta. Det ska bli roligt att se Nelly ridas av en annan person som är lite duktigare eftersom att Nelly är så fin och mjuk för tillfället. Nelly är svår så man måste vara duktig för att kunna rida henne. Vi ska rida på gräsbanan så jag ska fota och kolla om jag kan få några fina bilder på Nelly och Karin tillsammans ! :D
Förövrigt idag så ska vi nog inte göra något speciellt. Jo jag kanske ska gå på tivolit ikväll, men då vill jag göra det med Isabelle för Nicole åker alla läskiga det vågar ju inte jag göra xD
Ahh vad ska jag skriva om nu då?
Några bilder från hoppningen i onsdags


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback