JAAAAAAAAAAAA ♥

2011-04-24 @ 18:09:16
Fan vad min ponny e bra! Idag så tävlade ju jag och Nelly var skitfin på framhoppningen, gick fram för skänkeln och lyssnade verkligen på mig! :D Sen inne på banan på clearrounden så var Nelly jättefin. Över dom två första hinderna gick det lite trögt, men sen gick det bra och det flöt på riktigt bra. Fick rosett :D Sen på två faser så blev det lite tajt med tid så jag fick skritta fram o allting på framhoppningen, men då hade vi ändå ridit en gång. Sen så red jag och det gick bra i grundomgången. Jag berömde Nelly mycket när hon hoppade men det var mest för att lugna ner mig självxD Sen på omhoppningen så var det inte på tid utan dom hade en maxtid och alla som kom felfria och inom maxtiden blev etta och dom med fel blev tvåa osv. Så på omhoppningen var det en sväng (inte snäv) mellan två hinder, och den var jag såhäääääär nära på att glömma :O men i sista sekunden så kom jag på det och då hade jag några meters marginal så jag hann svänga där. Sen så hoppade jag felfritt och kom på första plats med en annan tjej. Så jag har två rosetter och ett hederspris härhemma från idag :) Mer text om stallet sen för det hände en fett ONÖDIG men samtidigt läskig sak, och BILDER !. Ne nu ska jag snacka med mina blivande kompisar xD ikväll så ska jag sova själv i en stuga xD Hare bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback