Isabelle

2011-04-01 @ 17:16:45
Vad har hänt med isabelle? Jo det är så att hon har slutat! Hon ville inte vara med, haha nejdå April,april era dumma sillar jag kan lura er vart jag vill! Jag vet faktiskt inte?
Idag firar föresten jag och Nelly ett halvår tillsammans<3 Jag älskar henne tjejen, vad säger ni skillnad:
Haha, skillnad!!!!
Idag myste jag bara med nelly inte red, det ska jag göra imorgon + att Jenny ska hjälpa mig och knoppa osv så hon blir snygg till tävlingen på söndag, jag fick förresten ett mail tbx från Lurbo:

Jag lägger upp en uppdaterad startlista ikväll, med tider. Där är du med!

Hälsningar

Lena Lurbo

Jippieee, då är jag med! Det ska blir superkul att tävla, men lite pirrigt. Jag ska också tävla lite hoppning, det är ju trots allt bara två månader kvar nu. Jag har inte fått något Svar från Aud - på det nya mailet. Hoppas att hon svarar omgående annars får jag ringa henne och kolla så. HOPPAAAAAAAAAAAAAAS!

Ni skulle bara veta var Kh betyder för mig, det betyder A L L T


Nej nu ska jag skriva en lång text om fakta Brand i stallet! :) Vi hade ju besök av en brandman - Markus



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback