Hopplektion

2011-04-07 @ 20:34:16
Idag på hopplektionen gick det bäst! Lena (bredberg) kom och hade lektion idag. Det gick super! Nelly var mjuk när jag mjukade upp henne, och när vi tränade lite markarbete i början var hon jättefin och jättemjuk i alla gångarter. Det var första gången Nelly gick i stadig form med mig i galoppen! Och det bästa är.. jag har film på det! Jag hinner inte ladda in bilderna i datan nu... Men ni får dom OFC imorgon, då kommer det värsta bildbomben. Sorry för att JAG inte bloggar så mycket. Nu så ska jag skriva i min nya 'dagbok' haha, den hänger med på ridlägret i sommar! LÄÄÄÄNGTAR
Förresten så har jag snackat med Isabelle, hon har vart hos veterinären med Kirsthi hela dagen, jaja hon får förklara ;)
Hare bäst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback