hemma från klinik !!

2011-04-07 @ 19:50:02

hej!!

idag var jag och mamma på klinik med kitty om ni inte visste det men iaf så sov jag hos mormor idag jag gick upp kl 06.30 och mamma och kitty kom och hämtade mig så vi va på ultunasdjursjukhus kl 08.00 och kom hem kl 18.45 hehe vi va där i 10 timmar :O men iaf när vi kom fick vi ställa in kitty i en jätte fin box sen gick mamma och jag och stte oss och väntade så det gick ca 20 min och då böjde e vetrenär på kittys ben och kände på henne och hon hadde ganska hög puls på tror höger men då fick jag springa med henne ochnär jag hadde sprungit med henneså gick vi in med henne i ett rum och då fick hon en spruta i höger fram och då fick hon stå i boxen i 15 min och efter det hadde gått ca 15 min så fick jag springa med henne och se om det blev bättre men det lev det inte så då fick hon en spruta i knät och sen så fick hon stå i boxen i 15 ingen se så fick jag springa med henne och det blev inge bättre :/ men då fick hon en spruta åvanför hoven och sen fick hon stå i boxen i 15 min och efter det så fick jag springa med  henne och detblev inge bättre :/ men då fick hon en spruta lite åvanför där vi satt förra sprutan och efter det så fick hon stå i boxen i 15 min och sen fick jag yttiligare springa med henne men det blev inge bättre så då satte dom en spruta i knät och skulle se om det var där hon hadde ont så hon fick stå i boxen i 15 min och sen fick jag springa med henne och det blev inget bättre och då skulle vetrenären på ett möte i ca      1 timme så mamma och jag gick och åt mat och sen efter det så kollade jag till kitty så inte hon hadde gjort något men det hadde hon inte gjort :D så då satte jag på henne grimmskaft och då fick jag springa en gång till men det blev inge bättre så hon fick lungnande för hon skulle rönkas så vi va på rönken men dom såg  inget :/ så då sa vetrenär vi kan ge en spruta i hoven en gång till så att vi inte har missat något med det visa inget så kitty ska komma tillbaks om 1,5 veck och då ska kitty få en radioaktift spruta som gör att dom där radio sakerna sätter sig på det stället där kitty har ont så då tar men e kamera typ så då ser vi var det kity har ont men hon ska vara kvar på kliniken 2-3 dar och då om dom har hittat var hon hae hont så ska hon för medecin och hoppas att hon blir bra :D det e bara att hoppas hoppas :D:D ha det bäst hoppas ni komenterar









Postat av: jassy <3

hoppas på det bästa <3

2011-04-07 @ 21:08:45
URL: http://jassypedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback