Good morning

2011-04-01 @ 07:12:11
Hello my name is Linnea.
Nerrå xD
idag så är det slöjd, men vi kommer ingen stans i vårat arbete med stallet :( JAG VILL HA SYSLÖJD men det fååår jag inte för det har jag redan haft! När jag kommer hem från skolan idag så ska vi åka till nelly och borsta bort all lera hon har rullat sig i, hon får vila idag, men om jag har kommit upp på startlistan i morgon till på söndag så ska vi bada och knoppa o så :)
Nu ska jag faktiskt kolla om jag har kommit upp på startlistan ännu, vänta ...
FAN jag skickade preciis  ett mail till dom för att kolla om allt verkligen stämde.
*suck*
Nu ska jag iallafall åka till skolan - i det FIIIIINA vädret, noooooot- och så ska man sitta och tråka, sen ska ni få en föreläsning om brand i stallet, jag lärde mig en heeel del när brandmännen var i skolan igår :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback