godmorron!!

2011-04-03 @ 08:30:00

hello!!

idag ska jag till kitty och borsta på henne om 40 min sen efter det ska mamma hämta mig och tror att vi åker hem i mella och sen ska jag till tovenilsson :D det ska bli skoj ;P men nu ligger jag och trynar mig i sängen å kållar på darton. och en sak till ni är inte så bra på att komentera :'( så ni får börja göra det mer :D
jag vet att jag inte bloggar så ofte sorry sorry men jag ska skärpa till mig :)





Postat av: Ebba

Det finns inget att kommentera om?. du skriver bara om dina hästar.?

2011-04-03 @ 11:07:54
URL: http://ebbawouters.blogspot.com
Postat av: Vilma

Hej..det är jag som är vän med dig på bdb... mitt namn där är ju @AzumWitch...hejdå

2011-04-03 @ 11:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback