Förövrigt

2011-04-03 @ 20:07:29
Förövrigt idag har jag tittat på två filmer Beverly Hills Chiuaua och Den magiska leksaksaffären.
Sen så har jag städat rummet och någonting mer som jag inte kom på nu :(
Det var någonting roligt......
JUSTEJA jag har skickat ett jättelångt mail med info om tävlingen och hur vi har det. :) Jag har en sak på g och det är superduperhemlig, hoppas bara nu HOPPAS
okej jag ska ge er några anledningar varför Karlshem är såååå fantasktiskt. Jag skulle ha saknat karlshem dag in och dag ut om ja ginte hade haft nelly, me nnär jag ser henne tänker jag inte på Aud elelr karlshem. Nu ska ni få se några fanstastiska bilder från Karlshem som är tagna under det underbara&fruktansvärda året 2010<3<////3
AAAAAAH, seriöst, verkligenverkligenverkligen ÄLSKAR KARLSHEM
Aaaaaah<333333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback