Fått tbx

2011-04-04 @ 16:18:41
Ett tråkigt mail tillbax från Aud, men inte negativt! Åååååh ikväll, ikväll måste det bli ett JA!
Nu ska jag spela battlefield heroes *nörd* haha
Nelly vilar idag, om det går så ska ni få veta min hemlighet!

Postat av: J O S S A N

SVAR TILL ISABELLE: Ja det fanns en B- ponny av rasen welsh på åtvidabergs rk för ett tag sen, och hon byttes sedan bort mot en annan ponny. :)



Jag har själv tävlat en massa på Kirsthi, vi har varit med i laget och vunnit en hel del klubbtävlingar! Hon var en fantasktisk ponny i mina ögon och det var inte många som kunde rida henne när hon stod på ridskolan, för jag tror inte att hon passade där riktigt. :)



Och jag ver en av de få som klarade av att rida henne bra och jag är glad att jag fick erfarenheten av att rida henne då hon är väldigt speciell! :)



Lycka till med henne! :)

2011-04-04 @ 19:36:40
URL: http://eddies.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback