Ensam Hemma

2011-04-20 @ 10:38:19
Tjenare, såhär på förmiddagen så är jag ensam hemma, och idag så passade jag på och sminka mig och städa rummet innan Isabelle kommer! :D Jag ska hoppa Nelly idag så hon fotar, sen på slutet (av ridpasset) så ska hon få sitta upp och känna på Nelly, kanske ta något språng och sen ska vi gå i allén. Vi ska ju (somvanligt) beta Nelly idag och då ska vi passa på o ta finfoton! :D Isabelle äger ju på o fota så det blir väl bra. Issa kommer vid tolv och innan dess så ska jag äta lunch med farmor och farfar. Sen så ska Isabelle vara kvar här ända tills klockan halv 7 :D Vi kommer ha jätteroligt och senare ikväll så får ni såklart en MASSA foton!
Ne jnu ska jag snacka med Issa här tjingeling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback