Det här händer idag

2011-04-02 @ 09:50:07
Idag är det inte 1:a april. Ojjj jag har inte borstat tänderna... Kommer strax.....
....
.
Nu e jag tbx:)
Jo idag så blir det stallet större delen av dagen. Måste göra rätt många saker, som duscha Nelly, knoppa, packa, putsa och en maaaaaaaaassa mer! Sen ska jag ju rida idag också.
Mamma hänger inte med imorgon så det blir bara jag och pappa... Jaa jag har ju en åsikt om det menmen.
Idag är det en vecka sen jag fick svar från Aud och jag vill ha ett till svar SNÄLLASNÄLLASNÄLLAAAAAAAAAAAAA. Aaaaaaahh jag dör snart av ångest och nyfikenhet.
Isabelle har ngn kompis hemma och Isabelle suuuuuger på att blogga, jaja.
Jag tycker att det är såååå coolt att Linn och Braven har tränat för Lotta Björe och Kristian von krusentierna (stav?) Alice min kompis har ett samarbete med Kristian och nästa gång dom åker dit hänger jag med, jag skulle göra det förra gången också men då fick jag inte -.-
Lotta Björe tränar ju Denise för och ett tag så red hon Juvas där och det gick bra. Lotta är supersnäll, rolig och omtänksam. Hon pratade liksom direkt till mig. :)
Nej nu ska jag göra något kuul, fast jag vet inte vad.
Juvas på JumpClub - Lotta Björe
Saknar det, jättemycket :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback