Dagen

2011-04-03 @ 19:48:29

Hejsan!

Det började me att jag gick upp halv 9 jag klädde på mig och gick ner och åt frukost.
Sen satte jag mig vid datorn och lite sånt som man brukar göra på datorn ;) kl 10.15 åkte jag till tove vi satt vid datorn ,mockade hennes kanninburar ,spelade wii och massa mer :D Sen kom pappa och hämtade mig vid halv 5 då skjutsade han mig till min söta kitty när jag kom in i stallet så var jennifer i stallet så jag pratade med henne typ i 30-40 minuter xD Hon hade varit och ridit men hajen och söta göta hade fått massage av nån Lena?Ssen tog Jennifer och jag in kitty och mio-mario så jag borstade henne och gosade :')
Vi  pratade och då sa Jennifer om jag ville följa med henne på hoppträning för marlen på tisdag och då sa jag ja det går väl men då sa Jennifer vi kommer hem typ 10 men det gör inget sa jag och det gick en stund och då sa Jennifer jag ska ha lektion på heby på ondag för nåra i typ  8,9 och tio årsålderna och då sa hon du kanske kan var (asså bara en gång) men eftersom du kitty e halt då sa jag jaa det vore super roligt :D för ridskolehästarna är inte slöa elr sega som vissa ridskolehästar e och då ringde jag mamma och det gick så förmodligen så hänger jag med jennifer när hon hopptränar på tisdag och på onsdag kanske jag får rida en av ridskolehästarna :D
och just nu sitter jag vi datorn och jag har käkat mackor med smält ost mums det e jätte gött :D hej då ha det bra






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback