dagen.

2011-04-05 @ 21:42:59

hej!

hej idag gick jg upp kl kvart i 7 bussen kom tio i 8 idag hadde vi idrott -.- på idrotten hadde vi basket så himmla tråk :/ men idag slutade jag halv 2 kom hem vid två då satte jag mig och gjorde lite matte läxa sen gick jag en sväng ute alså jag ick väldigt långt men sen kom mamma hem vid halv fem då satte jag mig vid datorn sen åkte jag på sesångens första fotbolls träning med mamma jag hadde tänkt att jag inte skulle spela så jag skulle spela nästa vecka ist så jag va väl där och kollade när dom värmde upp sen ville jag va me men jag hadde inga bensktdd elr inneskor :/ så jag fick spela med minna vanliga ute skol x) men det gick väl hyffsat bra men eftersom jag inte hadde några bensktdd så fick jag en spark mitt på smalbenet :/ men det gick äl bra och sen när vi körde match så va en lite tjej med som va ca 7-8 år och då råkade jag stjuta en boll mitt i ansiktet på henne xD så hon började gråta som bara den  xD men när jag och mamma skulle åka hem så fick jag så ont i jumsken :/ mennu ligger jag i sängen med min bärbara dator =D ha det så BRA :D



 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback