Aw mii gud (Oh my god)

2011-04-05 @ 19:39:35
Joo, idag var det nämligen så att det gick SKITBRA att rida, eller ja iaf för mig.
Mamma red på Juvas idag för första gången på 3 veckor och han var seg och ville inte gå framåt när vi var påväg hemifrån, men när vi va påväg hem så småstegrade han och typ galopperade på stället xD
Medans vi var ute och skrittade mjukade jag upp nelly i form och hon blev riktigt fin, jaa riktigt loss faktiskt hängde inte någonting alls i handen. Sen när jag travade ifatt mamma och Juvas så var hon mjuk och stannade kvar nere i form, ETT MIRAKEL! Sen när vi gick till ridhuset så var hon mjuk och jag kunde arbeta Nelly i trav och hon var mjuk och fin. Det ända som behövs är ett gott humör några uppmuntrande klapp och tålamod!
Nej nu måste jag göra läxan. Här är några bilder från dagens stallbesök!
Lerig Nelly


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback