Återsken

2011-04-09 @ 21:13:16
Återsken ägde verkligen! Dom var jättebra på och sjunga (en förutsättning) plus att dom gjorde en riktig show utav det! Nu så ska jag underhålla mig med någonting och imorgon ska jag rida nelly. Då har vi bokat ridhuset så först ska jag värma upp henne rida i form mjuka upp henne, sen ska vi hoppa låga skräckhinder. :) Eller ja...
På måndag får Nelly vaccination så att hon får tävlas så då får hon skrittas i två dagar och jag ska KANSKE (förhoppningsvis) få hoppa på torsdag då. Sen ska vi ju tävla på håbo och det ska bli superkul. Sen ska vi se om vi kan anmäla till 1 dressyrtävling till och 1-2 hopptävlingar till, hoppas på att hoppa kanske 80-90


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback